Friesland Marketing

LEEUWARDEN (NL) – Loek Hogenhout (57) heeft zijn functie van directeur van Merk Fryslân met ingang van 26 maart 2015 neergelegd.
“Aan dit besluit liggen persoonlijke overwegingen ten grondslag,” is de weinig verhelderende mededeling van de Raad van Toezicht van het onder het provinciaal bestuur ressorterende Merk Fryslân, de opvolger van Fryslân Marketing.
Loek Hogenhout was sinds april 2014 bij Stichting Merk Fryslân werkzaam en vanuit zijn functie verantwoordelijk voor de marketing en promotie van de provincie Friesland, zowel op het terrein van wonen en werken als recreatie. De Raad van Toezicht zegt zich te beraden over zijn opvolging. De raad bestaat uit Tom van Mourik (VVD, voorzitter, waarnemend burgemeester van Menameradiel), Jennifer Westers-Immink (directielid WestCord Hotels) en Johannes Boonstra (bestuurslid water technologie-instituut Wetsus).
Josette Häger
“Veranderspecialist” Josette Häger uit Nieuwehorne meldt op LinkedIn dat zij nu interim marketingmanager bij Merk Fryslân is. Teatske Rienks blijft projectmanager marketing en communicatie. Haar oud-collega Hanita van der Schaaf en tijdelijk directeur van Fryslân Marketing/Beleef Friesland is nu verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa 2018.
Meer informatie over Merk Fryslân:
http://merkfryslan.nl/
Meer informatie over Josette Häger:
https://www.linkedin.com/in/josettehager
http://3xhager.nl/
Meer informatie over de organisatie van Leeuwarden 2018:
http://www.2018.nl/nl/organisatie
Meer informatie over Friesland Holland toerisme en marketing:
www.frieslandholland.nl
www.frieslandtravel.com
www.friesnieuws.nl