Aanvoerster Fryslân Marketing nu hoofd marketing Culturele Hoofdstad

Naast “dure buitenlanders” nu ook mensen uit de “mienskip” in organisatie

Het bureau voor toerisme van Fryslân, Friesland Holland, maakt al geruime tijd internationaal reclame voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa in 2018 met een eigen marketing omdat het wil dat  héél Friesland profijt van de kostbare happening heeft.
Het bureau voor toerisme van Fryslân, Friesland Holland, maakt al geruime tijd internationaal reclame voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa in 2018 met een eigen marketing omdat het wil dat  héél Friesland profijt van de kostbare happening heeft.

LEEUWARDEN (NL) – De recent aangetrokken peperdure kopstukken van buiten Friesland voor de directievoering en het cultuurbeleid van Leeuwarden CH 2018 (Ton F. Van Dijk uit Haarlem en Lieven Bertels uit Sydney) krijgen bijstand van mensen uit de “mienskip” zelf. Hanita van der Schaaf van Fryslân Marketing/Beleef Friesland en Harmen van der Hoek, zakelijk leider van een dansgezelschap, beiden uit Leeuwarden, zijn de gelukkige onderdanen.

Hanita van der Schaaf zal verantwoordelijk worden voor de marketing en communicatie van Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018. Jacco de Boer, die de communicatiewerkzaamheden tot heden waarnam, is benoemd tot adviseur van directeur Ton F. van Dijk. Jacco de Boer blijft echter het aanspreekpunt voor de pers.

Nature en Culture

Harmen van der Hoek is benoemd tot producer van het programma Nature en Culture. Hij zal zich als producer richten op negen projecten die de relatie tussen natuur en cultuur als onderwerp hebben. Dat zijn onder andere de programma's Sense of Place in samenwerking met Oerol, Kening fan'e Greide en Embassy for Water dat samen met Wetsus wordt uitgevoerd. Van der Hoek was eerder betrokken bij Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018, is zakelijk leider van het internationale dansgezelschap Club Guy & Roni en volgens de sollicitatiecommissie met zijn gedrevenheid en visie de juiste kandidaat.

Info: www.leeuwarden2018.info

 

Het bureau voor toerisme van Fryslân, Friesland Holland, maakt al geruime tijd internationaal reclame voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa in 2018 met een eigen marketing omdat het wil dat  héél Friesland profijt van de kostbare happening heeft. Het bureau voor toerisme van Fryslân, Friesland Holland, maakt al geruime tijd internationaal reclame voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa in 2018 met een eigen marketing omdat het wil dat  héél Friesland profijt van de kostbare happening heeft.
Het bureau voor toerisme van Fryslân, Friesland Holland, maakt al geruime tijd internationaal reclame voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa in 2018 met een eigen marketing omdat het wil dat  héél Friesland profijt van de kostbare happening heeft.
Duitse prinses zet 250 jaar na overlijden Leeuward...
's Werelds kleinste touroperator, Friesland Hollan...